برطرف شدن سیاهی صفحه دسکتاپ ویندوز 7


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 20 تير 1392
بازدید : 77461
نویسنده : محمد

پس از نصب ویندوز 7 ، ماکروسافت 30 روز به شما فرصت میده تا از ویندوز استفاده کنید و اون رو مورد سنجش قرار بدین و اگر از قابلیت های ویندوز راضی بودین نسبت به خرید سریال ویندوز از طریق اینترنت اقدام کنید . پس از گذشت این مدت ممکنه واستون پیش اومده باشه که پس زمینه ویندوز شما مشکی بشه و یه پیام گوشه صفحه بیاد و اعلام کنه که ویندوز شما غیرقانونیه و هرچی پس زمینه رو تغییر بدین پس از ریست کردن کامپیوتر بازم با صفحه مشکی روبرو بشین . خب حالا من میخام روش حل این مشکل رو به شما بگم.

ابتدا به control panel رفته و گزینه Windows Update رو انتخاب کنید .

حالا از منوی سمت چپ گزینه Change setting رو بزنید ،

تو قسمت Important Update گزینه Never Check For Updates (not recommended) رو انتخاب کنید.

 

شرکت ماکروسافت امکانی رو به ویندوز داده که وقتی آپدیت جدیدی از ویندوز ایجاد میشه ویندوز بطور اتوماتیک جهت بروز شدن به سایت متصل بشه و این باعث میشه ویندوز شما به عنوان ویندوز غیرقانونی شناسایی شه و باعث مشکی شدن صفحه و نمایش پیامی حاوی غیرقانونی بودن ویندوز در گوشه صفحه شه. اما با انجام عملیات بالا دیگه ویندوز جهت بروز شدن هیچ تلاشی نمیکنه و در نتیجه مشکلی پیش نمیاد.

 

حالا ... رفع مشکل مشکی شدن پس زمینه

نرم افزار RemoveWat رو با کلیک بر روی عکس زیر دانلود کنید.

لینک دانلود

 

dlsky

 

بعد دانلود و اجرای برنامه (عکس زیر) دکمه RemoveWat را بزنید. سیستم ریست میشه اونوقت برمیگرده به روز اولش.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
amirhossein.khajezadeh در تاریخ : 1397/6/25/7 - - گفته است :
سلام ببخشید لپ تابم وقتی روشن میکنم صفحه پس زمینه رو به طور اتوماتیک سیاه رنگ میکنه ولی همه برنامه ها با زی ها کار میکنه باید برای حل این مشکل که دیگه پس زمینه سیا نندازه چه کار کنم
پاسخ: سلام برنامه رفع سیاهی رو دانلود کنید بعد از اجرای برنامه یه کلیک داره اون بزنید سیستمتون ریست میشه و مشکل برطرف میشه

/commenting/avatars/avatar17.jpg
اکبر در تاریخ : 1396/10/16/6 - - گفته است :
این لینگ مشکل داره چه کارکنم
پاسخ: از لینک زیر دریافت کنید http://worker90.com

/weblog/file/img/m.jpg
شیوا در تاریخ : 1394/3/4/architect-man - - گفته است :
هر کاری می کنم برنامه دانلود نمیشه

میشه خواهش کنم از یه لینک دیگه هم بزارید؟؟
صفحه دسکتاپم داره دیوونم میکنه
پاسخ: لینک مشکلی نداره میتونید دانلود کنید

/weblog/file/img/m.jpg
Zeinab در تاریخ : 1394/2/11/architect-man - - گفته است :
سلام من وقتی کامیپوترمو روشن میکنم کل صفحه سیاهه و هیچ چیزی در اون دیده نمیشه چیکار کنم؟!
پاسخ: سلام این برنامه رو دانلود کنید سپس اجرا کنید سیستمتون ریست میشه بعد عکس بذارید دیگه صفحه سیاه نمیشه

/weblog/file/img/m.jpg
امیدی در تاریخ : 1394/2/4/architect-man - - گفته است :
سلام من این برنامه رونصب کردم همه چیزدرست شد ولی لب تابم هنگ میکنه چکارکنم ؟
پاسخ: سلام تو گوگل سرچ بفرمایید دلیل هنگ شدن لب تاب چیست مشکلتون امیدوارم حل بشه

/weblog/file/img/m.jpg
کورت ونه گات جونیر در تاریخ : 1394/1/19/architect-man - - گفته است :
درود با هزار امید و آرزو این مراحل و انجام دادم اما همین که رستارت شد باز با صفحه ی سیاه سیستم روشن شد ،دیگه نمیدونم چه گورمو بکنم
پاسخ: شما باید تصویر رو تغییر بدید بعدش دگه سیاه نمیشه

/weblog/file/img/m.jpg
من در تاریخ : 1394/1/11/architect-man - - گفته است :
سلام اگه من این کارو بکنم و سیستم ریست بشه آیا اللاعات داخل کایوتر هم پاک میشه
سلام خیر پاک نمیشه سیستم ریست میشه بعد عکس تصویر دسکتاپ رو هم تغییر بدید دیگه صفحه سیاه نخواهد شد

/weblog/file/img/m.jpg
reza در تاریخ : 1393/12/13/architect-man - - گفته است :
سلام من هر بار ويندوز 7 نصب مي كنم بعد از يك ماه صفحه ي دسكتاپ بالا نمي آيد چرا؟

پاسخ:

سلام باید برنامه برطرف شدن سیاهی صفحه دسکتاپ ویندوز 7 رو دانلود کنید بعد از اجرا ویندوزتون ریست میشه و مشکل حل میشه دیگه صفحه دسکتاپ مشکلی پیدا نمیکنه

موفق باشید


/weblog/file/img/m.jpg
هاله در تاریخ : 1393/11/25/architect-man - - گفته است :
سلام .صفحه میز کارم سیاه می شه .چی کار کنم؟

/weblog/file/img/m.jpg
tohid در تاریخ : 1393/10/20/architect-man - - گفته است :
سلام وممنون از سایت عالی تون

پاسخ: سلام خواهش میکنم توحید جان موفق باشی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








در کوی نیکنامان مارا گذر ندادند / گر تو نمی پسندی تغییر کن قضا را





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 880
بازدید کل : 105900
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 53
تعداد آنلاین : 1



تعبیر خواب


استخاره آنلاین با قرآن کریم


RSS

Powered By
loxblog.Com